17.1.09

sabah___2



Şehrin bozuk notaları yeniden kucaklamıştı beni.. sabahın 6 sı olmasına rağmen soğuk, karanlık ve ıslaktı sahip olduğum gün ama bu sefer daha soğuk, daha canlı ve daha sertti..

Herşey tamda yatmadan önce planladığım gibi işliyor. Tıkır tıkır isviçre saati bünyem, direktiflerime uymaktan büyük zevk duyuyor. Yelkovanın akrebi kısır döngüye sıkıştırmış tacizi, adım adım ilerleyişi ve her seferinde umutsuzca geriye kastırması, dolmuş şöförü daha az konuşsa keşke!.. Para üstü kalsın derken günün ilk siftahı olmanın verdiği telaşa yenik düşmüştüm sadece başka bir sebebi yok ihtiyar.. lastiklerin her devri beni evime daha da yaklaştırıyor. Soğuk sert zeminde ilerleyiş kafamdaki muziğin ritmine uygun, şezlongta uzanmış güneş gözlüklerini takmış ve meyve suyunu yudumlayan hayaller.

daha da yakın her seferinde her saniyesi kaderin düğüm noktası..

ulaşılmayı bekleyen bir pazar sabahı bu yaşanan düzgün karmaşa..