28.1.09

The Fountain


Birazdan yazıckalarımı ruhunuzda hissedebilmeniz için The Fountain filmini izlemiş yada filme ait soundtrackten Clint Mansell - The Last Man parçasını kendinizi vererek sonsaniyesine kadar can kulağınızla dinlemiş olmanız gerekmektedir. Eğer bunları yapmadıysanız bu yazıları okumanızın hiç bir anlamı yok...

Tükenmişlik yada sınıra yaklaşmanın anlamı sahip olduğuklarımızı biz istemedende olsa elimizden alınmasıyla eş değerdedir. Yapabileceğiniz hiçbir şey kalmamıştır. Futuristik düşüncelere bağlanmış son bir umutla "herşey düzeldi artık hiçbir şeyi kalmadı" haberini almak istersiniz... Bu parçada da aynı zamanda filmde tabiki 3 farklı dönemde - 3 farklı hayatta yada belkide aynı ruhta yada farklı tekamüllerde öğrenilmesi gereken şeyin özü anlatılıyor. Parçayı dinlediğimde filmi yeniden izlemiş kadar oldum.. şu ana kadar yazdığım ne varsa renklere bürünüp avuçlarımdan, parmaklarımın arasından kucağıma aktı.. bitene kadar dondum kaldım... düşüncelerin bağlı olduğu semer vurulmuş hayaller. Üzerinde de hayalini kurduğumm iyi niyet kuralları, bana mendilini bırakıp arkasına bakmadan çekip gidiyor.

Bu hayatta olmazsa bundan sonraki tekamülde, ondada olmazsa bir sonraki tekamülde!!!

ama olucak biliyorum..